ini khas tok angah!! enjoyyyyeeee~~

>> Selasa, Oktober 27, 2009

ngah, nih den spesel dedikasi kek ekau ngah.. moga2, ekau jgn le tunggu dah tua kematu br nak blaja english... hihi.... :p :p




jom nyanyi sesama.. weehee.. tepok tangan clap clap~~

bila dulu ku disekolah~~
aku.. tak mahu belajari~~
matapelajaran ini yang hari ini amat penting sekali

bahasa ingeris amat penting sekali dimasa ini
dulu waktu kelas bahasa english..
aku main snooker di wilayah kompleks sampi pukul tige..
oh bebalnyer aku...~~

tapi kini bila ku dah tua..
aku ingin mempelajari
kerana ku takmu ditipu oleh sesiapa
bila pergi ke 7-11atau supermarket..

and learning english is good for you..~~

3 komen:

Unknown 11:18 PTG, Oktober 27, 2009  

ha ha ha... ambik ekau AT... jangan tau explicit words jo...hehe

serius, jangan malu ler nak belajar sekarang..it's neva 2 late, brader..aku pun belajar apa..2 improve still ada room 4 improvement...hehe

Che 7:19 PTG, Oktober 28, 2009  

hahahaha...ni video old skool ni..aku layan sejak jaman2 kanak2 riang ria dulu..skunk pon masih kanak2 lagi.. =)

AT, bile lu nak bg surat tawaran jadi press secretary lu(kalo lu x paham, bleh tanya cikgu-the cat-steven-kudin) kt wa ni?wa tuntut ni bro..wa tamau la tuntut kt blog lu..blog lu manyak panas maaa..hahahha

bumblebee 12:44 PTG, Oktober 29, 2009  

hahaha.. bidio ah-ha nih mmg antara favret den tok pecah perut. yg tak tahan tu..

"nama saya cikgu nordin.. nordin. eh ni nama saya, bukan bahasa inggeris."

lawak din beramboi sunggoh~~!!

bumblebee :P

Catat Ulasan

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP