My old marks....

>> Jumaat, April 10, 2009

I remember being so naughty masa skolah. SO SO NOTTI ok.. I am not talking about average nottiness.. My nottiness has gone beyond ur wildest imagination. Sy sgt2 nakal masa sekolah menengah. Sek men rendah tepatnya. Tingkatan Satu-Tiga. Super Nakal..Tapi nakal saya adalah nakal ala ala Robin Hood.. Nakal sendiri2 tak kacau orang. Hehe...


Sy sekolah asrama penuh dulu. Lokasinya dirahsiakan. Ngee... Dari awal masuk lg, saya rasa bosan dok skolah. Hari2 rutin sama. Awal2 lepas orentasi tu kira ok lg.. Lama2, sy start ponteng kelas. Bukan senang nk ponteng kelas kalau sekolah asrama penuh dok celah hutan. Pagi2, sy sengaja tak bangun pagi. Lantak la.. Tido smpi dekat kul 9-10am. Bila cikgu cari, member2 kaver, kata gi toilet la, gi bilik sakit la.. Mcm2 la. Tapi cikgu cikgi tak heran sgt saya ponteng kelas. Sbb saya sentiasa score dlm exam. He he he....

Wpun saya tak gi kelas, kuar result ujian ke test ke sentiasa score. Haha.. Kawan2 pun slalu kaver saya sbb saya cepat buat homework n sentiasa teruja nak kasi org tiru. Kehkehkeh..

Bila naik Form 2, kejahatan saya menjadi2. Selain ponteng kelas, saya dah berani lompat pagar. Selamba je kuar masuk kwsn sekolah. Macam dunia itu ana yg punya. Muahaha.. Gi shoping mall la, gi merayap sana sini la. Sbb saya ada geng2 diluar sekolah.. Asal tak berada dikwsn sekolah. Ataupun buat apa saja yg buat darah warden menyirap. Haha..

Warden dah tulis surat kat parents saya tp bapak kata, mcm mana pulak cikgu ni kata saya ada masalah disiplin sedangkan tgk results exam tak penah jatuh plak? Terima kasih bapak sbb have faith in me... Hihi.. Bila warden panggil bapak gi sekolah, bapak buat tak layan je. Sbb dia kata, pelajaran ok, ape masalah nya? There u go... :p

Bnyk sg la kejahatan yg saya lakukan, kalu nk tulis sumer, tak larat la. Tp yg memberi 'bekas dan parut' sehingga kini adalah..

My old tattoo....

It was here on my left arms.. Lengan kiri sebelah dalam.. Saya dan kawan2 yg gila2 dulu, kitorang guna jarum n pisau bilah yg tajam n etch n scratch our own skin. Till it bled.. Kami tak letak warna, all we want is just 'parut'. It was sooooo painful ok. Pedih n sakit nak mati. Sy punya 3 huruf. Saiz satu huruf lebih kurang 1 inch x 1.5cm. Huruf ape? Rahsia.. Hehe.. Pisau kena tekan, dan isi tangan kena korek sikit. So dat parut tu lebih dalam. Dalam kira2 3mm..

Our mistake is.. pisau guna tak sterile. So lengan kena infeksi. Haha.. Siap bernanah woo.. Bernanah tapi ikut bentuk huruf la. Jijik tul. Bebotol2 habis minyak kapak woo.. Last2 dalam 2 minggu, dah start sembuh. Perghh... parut kaler merah jambu woo.. Ganaz ala2 girly gitu.... :p

Tapi saya ditimpa nasib malang. Tak lama lepas tu, saya kena cikenpox. Kwang3... Heroin terpaksa balik rumah. Sbb saya tgh terlantar sakit, saya lupa pasal tattoo nih. Tetiba... sy rasa ada tangan memegang lengan saya yg ada tattoo.... Tetiba..

"ELYN!! APA KAT TANGAN ENGKAU NI HA!! NAK JADIK SETAN KE APE HA!! OOO PATUT LA SELAMA NI CIKGU KELAS ENGKAU ASIK TELEPON BAPAK!! NI PULAK KERJA KAU KAT SKOLAH!!"

Sekali wa tgk lengan wa.. Perghhhhh.. Merah menyala2 tattoo wa beb... Terpampang 3 huruf yang wa ukir mcm Arial Bold font 40. Menyala macam Lampu Trafik kaler merah woo, sbb kan tgh ciken pox... Dah la saya ni agak2 cerah.. Nangis tak berlagu wa malam tu kena marah kaw kaw punya.. Bapak punya bebelan tak habis2.. Sampai ciken pox tu kebah pun bapak masih lagi berdondang sayang... Azab beb azab..

Sampai sekarang, tattoo wa ni menghantui. Tapi kerana benda dah belas tahun, parut tu masih ada tp x jelas sgt dah, nampak mcm garis halus putih... Kalau perati elok2, still leh nampak. Hari tu saya alergik mkn udang, perghhh.. menyala balik mcm lampu trafik.. Dah la bdn gatal tgh bengkak2 sbb mkn udang, mak nak tolong sapu ubat tp saya kata takper la saya sapu sendiri.. Mak tolong sapu kat belakang ni je....

Hihi..

Sbb tu la skrg, saya sgt berhati2 bila nk makan udang... Kang kantoi...

:p

4 komen:

maymot 6:51 PTG, April 10, 2009  

Notti n staben i guess..

:P :P

maymot 11:22 PTG, April 10, 2009  

aikk..td bc pendek jek n3 ni..camno leh pjg lebo plak??

hmm..ganazz lin siap ada tattoo titti...huhu

Evelyn 11:56 PTG, April 10, 2009  

tadi ada link 'baca lagi..' patot akak klik link tu utk baca full n3. tp bila akak suh saya tuka2 template... link tu dah ilang jadik dia jd pajang laa... :p

Tanpa Nama,  7:38 PG, Ogos 12, 2010  

How will order to understand?

Catat Ulasan

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP